Alla inlägg den 14 maj 2011

Av SimmaCyklaSpring - 14 maj 2011 12:19

Efter sju sorger o åtta bedrövelser var det äntligen dags, ja nåja, nej men efter att ha varit sjuk i tre veckor och det bara är fem veckor kvar till Vätternrundan tänkte jag idag försöka mig på att ta ett träningspass. Har ju även problem med en krånglande hälsena så löpningen lär få vara på ett tag i någon större omfattning. Stack i god tid ut till simhallen för att se om det kom någon som ville ut på en lördagstur, jag tänkte bli med fem km och sedan sticka hem o ta en cykeltur. Nu var det bara så att det kom inte någon som var löpsugen idag. Jag träffade visserligen Malin men hon var upptagen med annat. Det gjorde att jag stack hem o svira om till cykelåkning. Jag körde till Gustafs o sedan vidare till Stora Skedvi o hem. 40 km blir det och jag ville ju inte förta mig då jag varit sjuk så länge. Det kändes faktiskt skapligt bra. När jag kom hem hoppade jag i löparskorna o tog en vända på två km enbart för att träna på övergång cykling löpning. Kan ju vara bra att träna på inför sommarens stora Utmaning på Säter Triathlon som Maria anmälde mig till. Blir det inget bakslag på det här så blir det nog en cykeltur för mig i morgon också.


  Såhär folktomt var det idag vid samlingen.

  Jag tog då en vända på cykeln istället, här passerar jag älven i Gustafs på väg mot Stora Skedvi.

  Det var inte alltför varmt men rätt klädd så går det bra.

Tjingeling tjingeling, SimmaCyklaSpring.


Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards