Alla inlägg den 27 september 2011

Av SimmaCyklaSpring - 27 september 2011 21:30

Idag var vi elva stycken som samlades när det var dags för ett pass av det lite hårdare slaget.


  Här ser vi från vänster i främsta ledet, Jonas som jag missade i helgens rapportering från Lidingöloppet. Jonas sprang 15 km på tiden 1.08.29 vilket placerade honom på plat 96 av 1689 fullföljande. Fantastiskt bra prestation och ännu bättre kommer det att gå nästa år om Jonas fortsätter att träna med oss.

Övriga som vi ser är Johan, Lisa och Frida. I mitten ser vi Maria och i bakre ledet Ingemar, Ann, Linda, Jessica och Sandra.

Idag var det bara Linda som kände sig mogen att vara med i lugna gruppen så jag och Linda avvek när Maria informerade snabbgruppen om vad dom skulle ut på. Efter sedvanlig uppvärmning blev det några 400 m intervaller. Efter lite nedjogg o andra övningar var vi tillbaka vid simhallen efter bra precis en timme.


Det tog hela en och en halv timme innan den andra gruppen var klar, och det skall kallas snabbgrupp. Nejdå skämt åsido. Dom hade kört ett riktigt hårt pass runt Ljustern, i varje backe körde dom på extra hårt, dessutom vände dom och tog de flesta backarna två gånger. Dom verkade riktigt möra när dom kom tilbaks vill jag lova.


Själv for jag hem och satte mig på stålhästen i källaren och körde ett litet intervallpass där så även jag fick upp pulsen.


Hoppas vi ses på lördag, alla som orkar och kan är välkomna.


Tjingeling tjingeling. Kalle.

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards