Direktlänk till inlägg 26 oktober 2011

Starta cykelsäsongen på Mallorca!

Av SimmaCyklaSpring - 26 oktober 2011 19:51

Jajamen, jag kan varmt rekomendera den som vill starta cykelsäsongen i ett skönt klimat att följa med cykelklubben.se i april till Mallorca. Jag och Lena har varit med på fyra resor och det är något helt sagolikt härligt. Gå in på http://cykelklubben.se/cykelresor/ och kolla.

Vi har även anmält oss till resan i april. Så vill du med är det bäst att boka i tid. Platserna tar nog slut ganska tidigt denna gång misstänker jag.

 

Här ser vi Johan o Lisa i vänstra ledet, detta är från vårens resa. Härligt härligt vill jag lova.


Kalle.

 
 
Ingen bild

Johan

26 oktober 2011 20:57

Längtar Längtar Längtar =)

 
Ingen bild

Lisa

27 oktober 2011 08:54

Ska bli så skoj med Mallis i vår igen!!:)

 
Ingen bild

Maria

27 oktober 2011 21:23

Efter att ha letat rätt på närmaste simhall= 800 meter
så har nu även jag anmält mig !
och jag tar med mig våtdräkten för lite medelhavssim ...
samt två par löparskor för sandlöpning på stranden ....

 
Ingen bild

Kalle

27 oktober 2011 23:52

Härligt härligt, då är vi fem från vårt simmacyklaspring-gäng. Är det fler som har möjlighet så häng på. Det blir en upplevelse utöver det vanliga.

 
Ingen bild

Patrik

28 oktober 2011 21:20

Härligt
Vi från Motala åker också till Mallis den 7 april.

 
Ingen bild

Patrik

28 oktober 2011 21:29

Vi kommer att bo i Alcudia, det ligger på den norra delen av ön, 6,5 mil från Palma där ni bor. Men vi kanske ses efter vägarna eller på ngt café.

 
Ingen bild

Kalle

28 oktober 2011 21:44

Härligt Patrik, vi får väl se till att fika tillsammans en dag på torget i Petra. Föresten, hur länge blir ni där?

 
Ingen bild

Lisa Sandberg

29 oktober 2011 13:33

Jo men jag ska väl också med! :)

 
Ingen bild

Kalle

29 oktober 2011 13:49

Härligt Lisa. Det här blir bara bättre o bättre. Hoppas ännu fler blir med från vårat gäng. Men det gäller att anmäla sig ganska snart skulle jag tro för platserna kommer garanterat att gå åt ganska snart.

 
Ingen bild

Patrik

29 oktober 2011 17:18

Vi är där mellan 7-14 april, sen åker vi hem och laddar för härliga motionslopp under våren, Siljan Runt, Halvvättern och Vättern Runt. Kanske Vänern Runt också.

 
Ingen bild

Maria

29 oktober 2011 21:13

Vänern runt verkar väldigt trevligt !
Men det kostar lite för mycket pengar för att jag ska prioritera den bland alla andra lopp.
Fick idén om att cykla själv runt ... helt gratis och nu funderar jag allvarligt på det. Första helgen i Maj.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SimmaCyklaSpring - Torsdag 11 april 14:07

Efter att ha cyklat inne hela vintern var det till slut dags att byta kedja på racern. Visserligen satte jag ner den i källaren igen för det blir att köra MTB nu till att börja med när jag börjar med utecykling.   Har även köpt ett par watt...

Av SimmaCyklaSpring - Lördag 6 april 15:20

Ja här är det full fart så jag kommer mig knappt för att skriva. Mycket källarcykling har det blivit. Nu är jag redo för ett av vinterns många pass.   Fick "låna" två av barnbarnen ett par dagar, och nätter. Här är det sängdags och sagoläsn...

Av SimmaCyklaSpring - Torsdag 21 mars 15:21

Idag tog Lena o jag till att börja med en promenad vid Hundfjället.  Johan, Inez, Lisa och Ally tog några vändor i slalombacken.  Här bär de iväg i stora liften.  Efter ett tag satte jag igång att grilla korv.  Lena håller koll...

Av SimmaCyklaSpring - Onsdag 20 mars 15:28

Idag skulle vi till en stuga på fjället, här är jag och Ally före avfärd.  Inez och Lena har tagit plats på skotertaxin för fjällturen.  Lisa och Johan åkte skidor så vi blev fotade när vi hann ikapp dem.  Nu är vi framme. Sista bit...

Av SimmaCyklaSpring - Tisdag 19 mars 16:27

  Tidigt i morse for jag och Lena mot Sälen. Nu är vi vid Pyramidbageriet i Dala-Järna. Där fyller vi på brödförrådet.  Sen stod det inte på förrän vi var vid fiket i Vansbro.  Mycket gott finns det att välja på där.  Kaffe och sm...

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards