Alla inlägg den 5 juni 2012

Av SimmaCyklaSpring - 5 juni 2012 19:45

Det är inte ofta vi är lika många killar som tjejer men så blev det ikväll. Det var Nina o jag som kände att vi behövde bättra på kondisen lite inför helgens övningar. Kvällens program bestod i att köra tre intervaller om vardera tusen meter med tre minuters joggvila mellan, ta det lite lugnt på första för att kunna öka lite på andra och sedan köra ännu hårdare på sista. Min tanke är att man då tar tiden man har i snitt på dessa tre och multiplicerar med tio så får man en tänkt tid som man bör kunna klara i höst på tio km. Vem vet, det kanske lyckas. Vi kommer sedan med jämna eller ojämna mellanrum köra tusenmetersintervaller. Så småningom fler, och så småningom med kortare joggvilapauser. Efter en del snack och två delar uppvärmning så var Nina beredd att sätta igång. Men först en gruppbild.


  Man måste ju vara minst två för en gruppbild så då fick väl även jag se till att vara framför linsen. Hoppas jag inte behöver vara det fler gånger.


  Nina ser ut att ha det fint i solnedgången.


  Nu minsann är Nina ute på sista intervallen och det börjar kännas i kroppen. Det är dock inget fel på kämpatakterna.


Trots att vi bara blev två så hade vi en riktigt trevlig kväll.

Tack för ikväll Nina!

Tjingeling!!   

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards