Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av SimmaCyklaSpring - 11 oktober 2012 13:36

Ar idag hemma och vardar min forkylning. Finns liksom inget alternativ. Tanker anda lagga in nagra bilder aven idag i vantan pa att Lena kommer hem igen fran dagens tur i bergen.


 

Lena laddar infor dagens cykeltur, hon ar lite nervos kan jag lova. Det skall bli en tur pa 85 km med en fika uppe i bergen pa ett stalle som heter Valdemossa.


 

Strax efter nio och cyklisterna borjar samlas utanfor hotellet.


 

Nu bar det av for ganget som skall till Valdemossa. Har kommer Perry och Katharina.


 

Anna-Lena och Lena ar med. Dom ar lite spanda men det kommer att ga bra. Det ar dock varmen som oroar.


 

Sadar, da ar dom ivag, vad skall jag hitta pa da.


 

Efter att jag tagit en fika utefter strandpromenaden sitter jag i skuggan pa balkongen med havet bakom mig och laser om hundraaringen som klev ut genom fonstret och forsvann. Det narmaste fysisk aktivitet jag kommer idag ar att dricka vatten ur en sportdrycksflaska.


Ja, det far bli dagens rapport fran mallis.

Tjingeling.


PS. Kom ihag inlagget under om lordagens lopning. DS.


Av SimmaCyklaSpring - 11 oktober 2012 06:00

Jag har inte rymt, men tyvärr så kan jag inte vara med på lördag heller. Men som sagt det är inget skäl för alla löpsugna att ligga hemma på kökssoffan denna ljuvliga lördagmorgon.


Så lägg en kommentar att ni kommer, på med löpardojorna och möt upp vid simhallen kl 08,50 och ta en tur i det förhoppningsvis fina höstvädret.


Vi ses snart. Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards