Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av SimmaCyklaSpring - 31 oktober 2012 23:18


Sent om sider lyckas jag få in en bild också. Visserligen inte på rätt ställe, men ändå ganska nära. Vi ser här Pär, Nina, Ann, Lisa, Ingemar, Johan och Peter.

Av SimmaCyklaSpring - 31 oktober 2012 21:00

Vid kvällens samling hade vi glädjen att få hälsa ytterligare en löpare till vårt glada gäng. Pär heter han och jag hoppas att vi får se dig fler gånger på våra träningar.


Efter information om kvällens pass som var 8 st 800- metersintervaller var det dags för vår sedvanliga fotografering. Sedan bar det av med en ordentlig uppvärmning innehållande bland annat några löpskolningsövningar. Sedan blev det intervaller med start var femte minut. Det var lite halt bitvis så det gällde att ha tungan rätt i mun. Det hade alla så det gick bra. Alla disponerade även krafterna på rätt sätt och orkade samtliga intervaller på ett bra sätt. Jag får lov att säga att jag är riktigt imponerad över vilka krafter alla besitter, bara viljan finns. Idag fanns den hos alla.


Hoppas nu att det blir en blogg av det här. Jag kommer inte ut på nätet via datorn så det här är ett försök från mobilen. Kameran fick Lisa ta med sig till Falun och hon skall skicka en bild till mobilen. Vi får se hur jag lyckas. Håll tummarna, det gör jag.


Vi ses på lördag i vilket fall som helst. Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards