Alla inlägg den 9 januari 2013

Av SimmaCyklaSpring - 9 januari 2013 20:00

Kan man säga annat när vi blir hela elva stycken som sluter upp en onsdagkväll mitt i vintern för att köra intervaller.


  Jajamen, hela elva blev vi denna kväll även om det nu bara är nio med på bild. På knä ser vi två Mattias samt Märit. Stående ser vi Maria H (som inte skulle komma men kom ändå, bra Maria)  Emma som åkt ända från Falun, starkt Emma. Sara som dök upp igen, skoj skoj att du kom tillbaka. Peter, Ann och Ingemar. Det är självklart lika skoj med alla er andra också för utan er blir det ju inget.


Efter lite snabb information om vad jag tänkt till kvällen stack vi. Precis då kom Pär som bara någon timme tidigare skrivit att han inte kunde komma. Men det visade sig att han hann hem så då var det bara att hoppa i löparstassen och iväg igen. Då var vi alltså hela elva stycken.


Vi joggade bort till första badplatsen. Efter några löpskolningsövningar bar det iväg efter gångbanan upp på Åsen. Hela sex vändor blev det med start på var sjunde minut. Ett riktigt bra pass om jag får säga det själv som jag bestämt tror att vi kommer att köra fler gånger. Det är verkligen en backe som heter duga och att ta den hela sex gånger är verkligen starkt. Jag blev riktigt imponerad av er alla i kväll. Ni är otroliga att kämpa. När vi sedan joggat tillbaka till simhallen och pustat ut lite så hade det gått en timme och en kvart och det var dags att skiljas för denna gång.


Men vi ses när vi syns, håll koll på bloggen, man vet aldrig när det blir, men ha det så bra till dess!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards