Alla inlägg den 20 februari 2013

Av SimmaCyklaSpring - 20 februari 2013 20:00

Jajamen, ikväll blev det hela tolv intervaller, och snabbt gick det också. Men först blev det ju fotografering. Vi hade dock inte tid att vänta på alla så det blir ett kort på de som var där.


  Mattias, Pär, Lisa, Ingemar, Sandra och Ann ser vi här. När vi sedan börjat vår uppvärming och kommit till Siggebo anslöt en till Pär och vi var då hela åtta stycken som gav oss iväg på kvällens övningar.


Vi körde uppvärmning ner till Dalsbyn och hann också med några teknik o styrkeövningar innan allvaret började. "Allvaret" denna kväll bestod i inervaller på fyra min, två min, en min o 30 sek. Vi körde tre av varje med en minuts joggvila mellan så vi hann samla hop oss innan det var dags för nästa. Det blev två varv runt gamla Dalsbyn innan vi vek av och tog sikte på simhallen igen. De sex kortaste intervallerna tog vi på hemvägen. Vi stannade även till vid Siggebo och körde lite teknik o styrkeövningar. När det var gjort hade det gått en timme igen och vi kände oss nöjda med vad vi presterat.


Under passet förvarnade jag om att jag troligen kör igång lördagspassen första lördagen i mars. Men först blir det ett onsdagspass till. Ha det bra tills dess.


Och till alla er som skall ut o hasa med skidor i vasaspåret säger jag bara, lycka till allihop.



Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards