Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av SimmaCyklaSpring - 3 augusti 2013 15:07

Ja då var Utmaningen avklarad och jag ställde upp och samm 375 m i "Lag Sune"


Här är jag på väg upp ur vattnet efter min simtur, det ser ut som jag ligger riktigt bra till men det är som ni förstår många som är före. 

Jag växlar över till Emil Lindgren som är en riktig rackare på cykel. Han hade många att jaga och det gjorde han så bra så att han växlade först.


Vid växlingen till löpning låg vi som sagt först tack vare Emils snabba cykling. Emil har här hängt upp cykeln och då ger sig Lars Svarf ut för vårat lag på fem km löpning.



Emil nöjd och glad efter vad han presterat på cykeln. Tacka för det så fort som han cyklade. Men det var fler duktiga cyklister med så Emil fick verkligen slita idag för att komma ikapp alla.


Lars har här varvat på löpningen och hejas här på av sin dotter Selma som också hon är en duktig MTB-cyklist. Lars gick ut först på löpningen och höll den placeringen ända in i mål. Starkt jobbat Lars.


Här är det uppställning för fotografen och då är även vår "lagkapten" som vi döpte laget efter med. Det är alltså Emils pojk Sune som jag håller i. 


Några fler simmacyklaspringare såg jag och det var Johanna och Maria H som körde hela tävlingen själv. Hur det gick vet jag ej men det kommer väl resultat så småningom. Maria G var också med och hon ställde upp i tävlingsklass som hon vann. Bravo Maria.


Det var allt för idag. Som ni sett på ett inlägg härunder så är ni välkomna att cykla imorgon kl 09.00 från Jetmacken.


Kanske vi ses, välkomna!



Av SimmaCyklaSpring - 3 augusti 2013 09:27

Ja för den som är sugen så är det inte försent. Fram till kl 11.00 går det att anmäla sig till Säters Triathlon. Man kan köra hela rubbet själv eller hjälpas åt, två eller tre går bra. Själv har jag nyss varit ner och anmält ett lag och då såg det ut såhär nere vid tävlingsområdet.


Vad sägs, nog ser det inbjudande ut. Simma 375 m i detta lugna och varma vatten skall väl gå bra.


Det blir en kanondag, så vare sig ni skall delta eller ej så bör ni komma ner och kolla in så kanske ni blir sugna att vara med till en annan gång. Cyklingen är 20 km och löpningen är fem.


Men som sagt, det är inte försent, fram till kl 11.00 är anmälan möjlig.


Vi ses, simma lugnt, det skall jag göra.

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards