Alla inlägg den 11 april 2014

Av SimmaCyklaSpring - 11 april 2014 16:51

När det börjar dra ihop sig är det dags för gruppfotografering.



Tjejerna gör sig klara för avfärd till Petra.



Ingen mallisresa räknas om man inte varit till torget i Petra och fikat.



Här sitter jag och Lena och har det bra. Ni som ännu inte varit på mallis och cyklat, åk hit. Ni kommer inte att ångra er.


Vi hörs!

Av SimmaCyklaSpring - 11 april 2014 06:30

Igår vände Lena, Lisa o jag vid Lluc. Men idag skulle de två tuffaste grupperna till Sa Calobra. Dessa grupper är för hårda för mig så Lisa slog följe med mig på en egen tur dit.


Här har vi kommit fram till Fredriks depå där vi får fylla vätska innan värsta biten börjar.


Nu är vi framme där den tio km långa nedfarten börjar.


Har man väl åkt ned finns ingen återvändo. Samma väg upp.


Med en omelett i magen skall man väl orka upp igen.


Efter 45 minuter tog vi en liten fotopaus, såhär ser det ut i tio km.


Bara att tugga på, kurva efter kurva. Efter precis 60 minuter var vi uppe vid toppen igen.


Här har vi självaste Fredrik Jansson som fixar alla dessa fantastiska resor. Här är vi för påfyllning av energi så vi skall orka hem igen. Det är ju fortfarande sju mil kvar. Härifrån slog Johan följe med mig o Lisa.


Efter 160 km och nio timmar är vi vid hotellet igen. De sista 40 km låg vi på Johans rulle, det var skönt med en stark motor längst fram. Sedan var det mat och vila. Internetåtkomsten är inte vad man önskar, därför kommer detta inlägg lite sent, men bättre sent än aldrig. Njut nu av alla vackra vyer, det gör vi.


Vi hörs.


Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards