Direktlänk till inlägg 14 april 2014

Nu är det slut igen, men vi hade det bra.

Av SimmaCyklaSpring - 14 april 2014 20:45

Ja vi har haft en fantastisk resa. Allt har dock sitt slut, även denna resa. På lördagen hoppade vi över cyklingen och ägnade oss åt lite annat istället. Här är vi på väg till en av fyra riktigt fina cykelaffärer.


Sedan var det dags för lite cykelvård innan det var dags att lämna tillbaka våra hyrcyklar.


Lite strandliv hann Lisa och Lena med, jag nöjde mig med att vara fotograf.


Vi kunde inte motstå att ta en sista glass. Idag kostade vi på oss varsin glass. Det tyckte vi att vi kunde göra efter alla långa cykelturer.


Här sitter Lisa och läskar sig med nypressade apelsiner. Hon hade tur och vann en fin bok också kvällen före. Det är Europas häftigaste med cykel farbara vägar uppför bergstoppar. Vem vet, man kanske börjar testa dessa en vacker dag.


Sådär, nu är resan slut. Nu är vi hemma och det var bara att ta av vinterhjulen och på med sommarsulorna. 


Det var allt för denna resa. Hoppas det blir fler. Vi hörs!

Lägger väl in om någon cykeltur snart. Har bara lite annat att göra först. Tjingeling!

 
 
Ingen bild

Johan

17 april 2014 19:58

Det är kul att kolla igenom alla bilder. Då inser man nu när man är hemma hur jäkla bra man har det där nere 😊 hoppas ni är friska än och inte fått något bakslag.

 
Ingen bild

Kalle

18 april 2014 09:45

Jadu Johan, visst är det kanon. Man skulle allt bra gärna vilja vara där lite längre. Vad det gäller friska, inte är det mycket att skryta med. Har känt mig kass i halsen o snorig sen vi kom hem men nu vågar jag nästan tro att det är bättre igen. Men jag väntar till imorgon, då blir det förhoppningsvis varmare också så då vill jag nog ta en liten tur.

 
Ingen bild

Steven

18 april 2014 14:48

Skall du med på en MTB tur i morgon? Jag och Rune Å åker från mej 9:00.

 
Ingen bild

Kalle

18 april 2014 15:34

Tjena Steven. Nej jag är inte 100 än så det får vara. Däremot skall Lisa cykla hit på racern imorgon från Falun, då tänkte jag fara lite lugnt och möta henne. Vi får se hur det känns så hoppas jag att jag snart är på banan igen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SimmaCyklaSpring - Torsdag 11 april 14:07

Efter att ha cyklat inne hela vintern var det till slut dags att byta kedja på racern. Visserligen satte jag ner den i källaren igen för det blir att köra MTB nu till att börja med när jag börjar med utecykling.   Har även köpt ett par watt...

Av SimmaCyklaSpring - Lördag 6 april 15:20

Ja här är det full fart så jag kommer mig knappt för att skriva. Mycket källarcykling har det blivit. Nu är jag redo för ett av vinterns många pass.   Fick "låna" två av barnbarnen ett par dagar, och nätter. Här är det sängdags och sagoläsn...

Av SimmaCyklaSpring - Torsdag 21 mars 15:21

Idag tog Lena o jag till att börja med en promenad vid Hundfjället.  Johan, Inez, Lisa och Ally tog några vändor i slalombacken.  Här bär de iväg i stora liften.  Efter ett tag satte jag igång att grilla korv.  Lena håller koll...

Av SimmaCyklaSpring - Onsdag 20 mars 15:28

Idag skulle vi till en stuga på fjället, här är jag och Ally före avfärd.  Inez och Lena har tagit plats på skotertaxin för fjällturen.  Lisa och Johan åkte skidor så vi blev fotade när vi hann ikapp dem.  Nu är vi framme. Sista bit...

Av SimmaCyklaSpring - Tisdag 19 mars 16:27

  Tidigt i morse for jag och Lena mot Sälen. Nu är vi vid Pyramidbageriet i Dala-Järna. Där fyller vi på brödförrådet.  Sen stod det inte på förrän vi var vid fiket i Vansbro.  Mycket gott finns det att välja på där.  Kaffe och sm...

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards