Alla inlägg den 22 maj 2014

Av SimmaCyklaSpring - 22 maj 2014 20:15

När jag var på väg hem från jobbet ringde Lisa och undra om jag skulle träna ikväll. Det skulle jag inte för jag skulle iväg och få massage, lyxigt värre. Efter det är det vila som gäller. Det var nämligen så att Jon hade hört av sig till Lisa och undrat om de skulle ta en tur på racern till Säter och fika. Jon vet att det finns "gofika" at få där. Javisst sa jag, ni är välkomna.


Och så var de två fikasugna som kom efter 45 km cykling ungefär. Lisa och Jon smakar på mina finbullar. De är faktisk värt en cykeltur av denna kaliber för att smaka på dessa vill jag lova.


Ja Olle fick ju också en fika. Man måste inte cykla 45 km för att en bulle skall smaka bra.


Nu är Jon och Lisa redo för att dra sig mot Falun igen. Vi får hoppas att vinden har vänt, för när de for hit hade de en hiskelig motvind. Hihi.


Vilket väder, klockan är åtta på kvällen och det är 23 grader varmt när de far hemåt. Härligt härligt.


Vad passar väl då bättre än att klicka på denna länk och lyssna på lite trevlig musik. En av TopCats nyare låtar som ännu inte finns på skiva. Varsågoda att provlyssna.

http://www.youtube.com/watch?v=2CaHKS1B9_Q


Tack o hej så länge!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards