Alla inlägg den 21 juni 2014

Av SimmaCyklaSpring - 21 juni 2014 17:30

Då var det dags att dra igång träningen igen då efter vårsäsongens avslutning. Den avslutades ju med Vätternrundan förra helgen och denna vecka har det varit vila för min del. Nu är det Cykelvasan i sikte och idag slog Lisa följe med mig på en liten MTB-tur. Johan som nu har Triathlon i sikte tog en tur på tempocykeln.


Efter en mil genom skogen var vi vid Dammsjön och det var dags för en liten vilopaus.


Jag fick väl vila jag också fast jag tyckte att jag inte behövde det, men det tyckte Lisa, att jag behövde alltså.


Det finns många fina vägar att välja på i skogarna kring Dammsjön.


Här lutar det mot på väg uppför berget.


Det går tungt men Lisa är glad för det.


Men vad nu då, vart tog vägen vägen. Tror vi skall ditåt säger Lisa.


Hej o hopp, det här var inget bra vägval.


Efter en stund ger vi upp och vänder. Vi tog grusvägen nedför berget mot Solvarbo och körde grusvägen till Uggelbo och sedan hem över Hases Täppa. Det blev en snoa på 27 km vilket var alldeles lagomt en dag som denna.


Hej så länge!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards