Alla inlägg den 5 juli 2014

Av SimmaCyklaSpring - 5 juli 2014 12:57

Vad passar bättre på första dagen av semestern än att ta en cykeltur. Jag for från Säter och Lisa från Falun vilket gjorde att vi möttes bortåt Ornäs. Där vände vi och körde hemåt i det fina vädret. Det var faktiskt premiärtur för mig med nya hjulen, de kändes kanon. Om det är inbillning eller om det verkligen gör skillnad var väl detsamma. Premiär var det också i nya kläderna.


Kartbilden är inte mycket att lägga in när jag bara varit till Ornäs och vänt. Lägger in pulskurvan istället. Jag brukar ju mölja på i samma fart och ansträngning för jämnan men nu skall det bli andra bullar. När vi for hemåt la vi in sex fyraminutersintervaller. Vi drog varannan intervall vilket gjorde att pulskurvan fick följande utseénde. Drygt var det och det var väl bra. Måste ju hitta på något för att inte få 9.45 på nästa års Vätternrunda.


Vi hörs o ses i sommarvärmen, kör hårt!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards