Alla inlägg den 29 juli 2014

Av SimmaCyklaSpring - 29 juli 2014 11:15

Kl 08.00 var det dags för den utlovade lugna rundan som i söndags blev allt annat än lugn. Vi som gör ett nytt försök är Olle och Peter, och så jag då som för tillfället är lite bakom, kameran.


Varken Olle eller Peter hade något förslag på tur så jag sa, följ mig. Vi har här passerat Vikmanshyttan.


Nu har vi siktet inställt på Hedemora.


I Västerby är det fint en sommarmorgon som denna.


När vi kommer till Husby visa min mätare att vi kört fyra mil och jag begär ett "kortstopp" för i och med dessa fyra mil har jag i år på racer fått ihop 300 mil. Inte mycket för en del men för mig är det det mesta jag cyklat på ett år, och än är ju inte året slut så några till hoppas jag det kommer att bli. Vi får väl se om jag får anledning att ta en bild där jag visar fyra fingrar. Man vet aldrig. När vi sedan kom till Stora Skedvi låg Olle i spets och han svängde då mot Säter, han var väl fikasugen, vad vet jag.

Hur som helst så blev det en alla tiders fin tur.


Nu får jag hålla mig lite lugn för i morgon kväll är det ett MTB-pass i vanlig ordning under ledning av Steven. Avfärd från Kampvägen kl 18.15 Välkomna!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards