Alla inlägg den 4 augusti 2014

Av SimmaCyklaSpring - 4 augusti 2014 21:34

Jag visste inte om jag skulle träna för det såg ut att bli årets varmaste dag, sen blåste det in så mycket rök från skogsbranden i Sala så hela himlen mörklades nästan, då blev jag ännu mer fundersam. Men, det är ju så jäkla skoj så jag kunde inte hålla mig. Det var ju bra för vi blev hela 14 st som samlades hos Steven. Nu visade det sig också att dagen hade kommit så även Karl-Arne tyckte att det var tillräckligt varmt för att åka i kortärmat.


Vi drog iväg bort över Yttre Heden, och, ja, i vanlig ordning så stod det ju inte på förrän de flesta inte visste var vi var. Här passa jag på och ta en bild hur himlen såg ut. Det är alltså rök från skogsbranden i Sala.


Nu har vi bara en mil hem och farten har skruvats upp ordentligt. Steven drar så även kossorna undrar vad som är på gång.


Efter denna bild var det bara att lägga undan kameran och gasa.


Nu är det bara att hoppas att grejerna håller och att vi ses på onsdag igen. Samma tid och samma plats. Kostar gratis. Välkomna!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards