Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av SimmaCyklaSpring - 7 augusti 2014 13:00

 

Jajamen, nu har startbeviset kommit och min starttid blev 09.20 Endast en timme och tjugo minuter efter första start. Det skall bli skoj. Förra året, som var mitt första på Cykelvasan startade jag mer än tre timmar efter första startande. Men på Cykelvasan liksom Vasaloppet får man starta i det led man gjort sig "förtjänt" av året före. Det här innebär väl är det tänkt att de flesta som står i "mitt" startled åker på ungefär samma tid som jag förhoppningsvis kommer att göra. Min målsättning är ju att klara fyra timmar. Men det viktigaste är ju att jag och cykeln kommer välbehållna till Mora. Gör vi det så är ju tiden det minst viktiga.

Tack vare Steven och de andra på våra träningar så känner jag mig då riktigt väl förberedd. Senast igår körde vi över sex mil och det kändes då bra. Nu blir det några lugnare turer under den tid som är kvar.


Om detta lär det väl också komma rapporter, men nu blir det ett par vilodagar till att börja med.

Kanske dags att sätt igång ett par degar. Vem vet. Vi hörs!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards