Alla inlägg den 23 augusti 2014

Av SimmaCyklaSpring - 23 augusti 2014 14:32

Jajamen, på söndag kl 15.15 tror jag det är när sändningen börjar. Då kör Mattias och Emil världscuptävling i Meribel i Frankrike. Jag lägger in länken här med nedräkning tills när sändningen börjar. Kolla, det kommer att bli häftigt.


http://live.redbull.tv/events/368/2014-uci-mtb-world-cup-9-meribel-france-xco-men/


Av SimmaCyklaSpring - 23 augusti 2014 14:11

Det har ju blivit mycket cykling i sommar så det mesta av andra saker jag skulle ha gjort har blivit eftersatt. Men det har ju varit för varmt för att göra det som jag hade tänkt. Nu när Cykelvasan är avklarad passar det bra att ta en period med lite mindre träning och sysselsätta sig med lite annat. Därför passade det bra att i morse börja skrapa lite färg på långsidan ut mot gatan där solen ligger på i stort sett från morgon till kväll.


Även om långsidan inte är hög så är det ändå skönt att ha en ställning att gå på. Det är ett elände att skrapa o tvätta o måla från en stege. Det blir ju många vändor upp och ner innan det är klart.


Rengöring inför målning. Nu får vi se vad det blir för väder i morgon. Hoppas det blir uppehåll så jag kan ta fram målarpenseln. Nu är jag i alla fall en bit på väg.


Vi hörs, föresten, är det någon som är sugen på att måla så är ni välkommen. Jag har penslar så det räcker åt fler. 

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards