Direktlänk till inlägg 11 december 2014

Lugna passet!

Av SimmaCyklaSpring - 11 december 2014 19:49

Idag var alla så kloka så de struntade i att vara ute och cykla, ja utom jag då förståss. Åkte en liten runda för att kolla läget men jag hittade ingen halkfri zon. Det spela ingen roll om jag var på grus, asfalt eller åker. Det var halt överallt så det var bara att åka hem igen. Men det var trots allt skönt att vara ute och "fisåka" lite för det har ju varit mycket hårdkörning de senaste månaderna.


Trots att jag inte åkte någon längre tur så skall cykeln inte behöva lida. Den skall tvättas och smörjas efter varje tur så den är redo för ett nytt pass. När det blir törs jag inte sia om för som vädret är nu får jag nog hitta på något annat sätt att göra mig trött på.

Vi får se när vi hörs härnäst. Ha det bra så länge!

 
 
Ingen bild

Maria G

12 december 2014 15:51

Skönt att se att ni håller igång! Hoppas det kommer lite snö snart så vi kan åka skidor!

 
Kalle S.

Kalle S.

12 december 2014 17:06

Ja här är det full fart Maria, men nu är vädret tråkigt så när det kommer att gå att åka skidor lär nog dröja.

http://simmacyklaspring.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

rebecka

12 december 2014 22:38

Kom och kör lite cirkelträning med mig på gymmixkällan.
Alltid kul med burphes. ...

 
Kalle S.

Kalle S.

13 december 2014 06:17

Inte för jag vet vad det är, men det får väl du visa då. Det är säkert nyttigt för jag är ju så jäkla svag i hela kroppen. Tränar ju bara kondis.

http://simmacyklaspring.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

r

13 december 2014 16:32

5-12jan har vi gratis prova-på-pass på gymmixkällan som efter nyår byter namn till Effekt.
Välkommen.
Alltid bra med varierande träning.

 
Kalle S.

Kalle S.

13 december 2014 17:22

Kanon Rebecka, jag dyker upp, eller snarare, jag kommer ner!

http://simmacyklaspring.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SimmaCyklaSpring - Torsdag 21 mars 15:21

Idag tog Lena o jag till att börja med en promenad vid Hundfjället.  Johan, Inez, Lisa och Ally tog några vändor i slalombacken.  Här bär de iväg i stora liften.  Efter ett tag satte jag igång att grilla korv.  Lena håller koll...

Av SimmaCyklaSpring - Onsdag 20 mars 15:28

Idag skulle vi till en stuga på fjället, här är jag och Ally före avfärd.  Inez och Lena har tagit plats på skotertaxin för fjällturen.  Lisa och Johan åkte skidor så vi blev fotade när vi hann ikapp dem.  Nu är vi framme. Sista bit...

Av SimmaCyklaSpring - Tisdag 19 mars 16:27

  Tidigt i morse for jag och Lena mot Sälen. Nu är vi vid Pyramidbageriet i Dala-Järna. Där fyller vi på brödförrådet.  Sen stod det inte på förrän vi var vid fiket i Vansbro.  Mycket gott finns det att välja på där.  Kaffe och sm...

Av SimmaCyklaSpring - Söndag 17 mars 13:40

Nu har jag kört veckans sista träningspass i källaren och kan konstatera att jag fick ihop drygt 30 mil under veckan. Det är kanon med tanke på att jag varit förkyld lite till och från i fyra veckor, men nu verkar det gå bra igen.   Såhär s...

Av SimmaCyklaSpring - Lördag 16 mars 13:08

Efter att ha kunnat träna i 18 veckor åkte jag på en förkylning som spökade i flera veckor. Nu har jag i alla fall cyklat på bra nere i källaren denna vecka vilket känns bra. När det är sådant väder som det är idag är jag riktigt glad att kunna cy...

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards