Alla inlägg den 13 december 2014

Av SimmaCyklaSpring - 13 december 2014 15:40

Jajamen, trots dagens hårda pass blir det en tur ute i morgon. Det kommer ju, verkar det som bli riktigt fint väder. Det ser ut att kunna bli första turen på länge i solsken. Jag far i vanlig ordning hemifrån kl 09.00 Lägg en kommentar om du vill med så väntar jag ifall jag är klar tidigare. Välkommen till en fin söndagstur!

Av SimmaCyklaSpring - 13 december 2014 15:30

Efter några halkiga dagar blev det en cykeltur i källaren idag. Lisa kom hem och gjorde mig sällskap. Fyra fyraminutersintervaller fick det bli. Det är fasiken drygare än flera timmar ute på cykel. Gör förhoppningsvis bra nytta också. Dessutom slipper Lena vara rädd att jag skall köra omkull vilket är bra.


Såhär blev resultatet på pulsen. 15 minuter uppvärmning, fyra intervaller följt av 15 lugna minuter. Men som sagt, aj aj vad drygt.


Nu var vi inte klara med det. Nej nu var det dags för lite styrkeövningar enligt Lisa. Hon tycker att pappa är alldeles för svag, vilket hon har alldeles rätt i. Men nu skall det bli ändring på den saken. Här skall jag försöka resa mig och sätta mig endast stödd på ett ben. Det var en nog så svår övning. Totalt körde vi fem olika övningar så nu lär jag väl bli riktigt mör i kroppen. Men trots det skall jag väl ta en runda ute imorgon.

Halloj så länge!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards