Direktlänk till inlägg 15 januari 2015

Det blir inte som jag tänkt....

Av SimmaCyklaSpring - 15 januari 2015 10:25

Nej, det blir inte alltid som man tänkt. Just nu känns det här långt borta, att sitta i gräset och pusta ut efter ett träningspass. Har åkt på en förkylning igen. Det är väl "belöningen" för att jag var så korkad och började träna för hårt efter senaste förkylningen, och för tidigt. Kände efter halva tisdagen att nu orkar jag inte mer, och för att inte smitta ner mina jobbarkompisar var jag klok nog och for hem från jobbet. Nu är man ju lyckligt lottad som inte har större bekymmer än så, så varför klaga. Nej det är bara att ladda batterierna och blicka framåt. Vi går ju mot ljusare tider redan och det känns ju bra. Hinner förhoppningsvis åka lite skidor också innan det är dags att på allvar börja cykla igen.
Vi hörs, hej så länge!

 
 
Ingen bild

Peter. E

15 januari 2015 17:08

Hej Kalle.
Krya på dig nu.

 
Ingen bild

Kalle S.

15 januari 2015 17:21

Tjena Peter, tack tack, ja nu är det på tiden att piggna till tycker jag. Men den här gången får jag skylla mig själv kanke. Körde väl alldeles för hårt ett tag. Man är tröglärd.

 
Ingen bild

Johan

16 januari 2015 13:47

Hur står det till idag? Vallningen har gått fint så jag hoppas du kryar på dig så du får användning för dom 😊

 
Ingen bild

Kalle S.

16 januari 2015 14:01

Jadu Johan. Inte händer det mycket på tillfrisknandefronten, det går lika sakta som när jag åker skidor. Någon träning i helgen är inte att tänka på.

 
Ingen bild

Märit

16 januari 2015 18:25

Sköt om dig Kalle! Till slut går den över...

 
Ingen bild

Kalle S.

16 januari 2015 18:31

Hej Märit. Skoj att du har koll på mig fast det var längesen vi träffades. Hoppas du är i full gång så du kan bli med på någon cykeltur framöver.

 
Ingen bild

Göran

16 januari 2015 19:13

Hej Kalle du får krya på dig tills det blir höghöjdsläger i Grönklitt, vi är där nu ock tjuvtränar. Vi hörs

 
Ingen bild

Kalle S.

16 januari 2015 19:26

Vafasiken Göran, är ni där och tränar redan. Det låter skoj. Hoppas ni har fina spår så det blir några mil över helgen. Det ser ut som jag får vila mig i form.

 
Ingen bild

Märit

18 januari 2015 14:51

Lite träning blir det väl, mest skidor just nu men efter Vasaloppsveckan är jag säkert sugen på att cykla istället.

 
Ingen bild

Kalle S.

18 januari 2015 15:19

Härligt Märit, hoppas vi ses då.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SimmaCyklaSpring - Torsdag 11 april 14:07

Efter att ha cyklat inne hela vintern var det till slut dags att byta kedja på racern. Visserligen satte jag ner den i källaren igen för det blir att köra MTB nu till att börja med när jag börjar med utecykling.   Har även köpt ett par watt...

Av SimmaCyklaSpring - Lördag 6 april 15:20

Ja här är det full fart så jag kommer mig knappt för att skriva. Mycket källarcykling har det blivit. Nu är jag redo för ett av vinterns många pass.   Fick "låna" två av barnbarnen ett par dagar, och nätter. Här är det sängdags och sagoläsn...

Av SimmaCyklaSpring - Torsdag 21 mars 15:21

Idag tog Lena o jag till att börja med en promenad vid Hundfjället.  Johan, Inez, Lisa och Ally tog några vändor i slalombacken.  Här bär de iväg i stora liften.  Efter ett tag satte jag igång att grilla korv.  Lena håller koll...

Av SimmaCyklaSpring - Onsdag 20 mars 15:28

Idag skulle vi till en stuga på fjället, här är jag och Ally före avfärd.  Inez och Lena har tagit plats på skotertaxin för fjällturen.  Lisa och Johan åkte skidor så vi blev fotade när vi hann ikapp dem.  Nu är vi framme. Sista bit...

Av SimmaCyklaSpring - Tisdag 19 mars 16:27

  Tidigt i morse for jag och Lena mot Sälen. Nu är vi vid Pyramidbageriet i Dala-Järna. Där fyller vi på brödförrådet.  Sen stod det inte på förrän vi var vid fiket i Vansbro.  Mycket gott finns det att välja på där.  Kaffe och sm...

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards