Direktlänk till inlägg 25 mars 2015

Äntligen....

Av SimmaCyklaSpring - 25 mars 2015 18:55

...har det kommit ett paket. Vad jag har längtat efter detta. Ni förstår nog snart varför.


Här ser vi Anders göra de sista justeringarna på min nya cykel.


Klar för leverans, vad passar väl bättre då än att ta en fin bild på en glad köpare och en glad säljare och mekaniker.


Kunde inte låta bli att svänga förbi hos Emil på vägen hem och visa honom min nya skönhet. Den fick högsta betyg av Emil som också sa att den skulle han kunna köra vilken tävling som helst med. Det innebär att i fortsättningen, om det inte går bra för mig så kan jag då inte skylla på cykeln.


Det blev som sagt ingen lång tur idag. Bara hem från cykelaffären och det är väl inte mer än i stort sett två km. Men nu får jag hoppas att jag piggnar till snart så jag får någon nytta av min nya cykel.

Hoppas vi ses snart, i skogen!

 
 
Ingen bild

Lisa

25 mars 2015 19:44

Vilken pärla! Den är både snygg och ser snabb ut!😊

 
Ingen bild

Johan

25 mars 2015 19:45

Jädrans vad fin hoj Kalle 👍 hoppas få en närmare kik på den snart och kanske få provsitta 😉 hoppas du snart är i sadeln!

 
Ingen bild

Kalle S.

25 mars 2015 21:02

Ja visst är den vacker. Klart du skall få provsitta den Johan.

 
Ingen bild

Steven

26 mars 2015 10:16

Det var en fin cykel Kalle. Nu blir du snabb i skogen till sommaren. Hoppas du piggnar till snart så du får ut och testa den.
/ Steven

 
Ingen bild

Kalle S.

26 mars 2015 12:52

Ja du Steven, nu kan jag då inte längre skylla på cykeln om det går dåligt. Det har jag väl inte gjort förut heller, skulle vara lite utför då, när det är knöligt och går fort som det förmodligen kommer att gå bättre när jag nu har heldämpat.

 
Ingen bild

Erik

26 mars 2015 19:53

Schysst cykel! En sån där skulle man ju kunna tänka sig... :)

 
Ingen bild

Kalle S.

26 mars 2015 20:13

Ja du Erik. Men när du kommer hem nästa gång kan du få låna min gamla. Den har jag på verkstan nu för justering av framgaffeln.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SimmaCyklaSpring - Torsdag 21 mars 15:21

Idag tog Lena o jag till att börja med en promenad vid Hundfjället.  Johan, Inez, Lisa och Ally tog några vändor i slalombacken.  Här bär de iväg i stora liften.  Efter ett tag satte jag igång att grilla korv.  Lena håller koll...

Av SimmaCyklaSpring - Onsdag 20 mars 15:28

Idag skulle vi till en stuga på fjället, här är jag och Ally före avfärd.  Inez och Lena har tagit plats på skotertaxin för fjällturen.  Lisa och Johan åkte skidor så vi blev fotade när vi hann ikapp dem.  Nu är vi framme. Sista bit...

Av SimmaCyklaSpring - Tisdag 19 mars 16:27

  Tidigt i morse for jag och Lena mot Sälen. Nu är vi vid Pyramidbageriet i Dala-Järna. Där fyller vi på brödförrådet.  Sen stod det inte på förrän vi var vid fiket i Vansbro.  Mycket gott finns det att välja på där.  Kaffe och sm...

Av SimmaCyklaSpring - Söndag 17 mars 13:40

Nu har jag kört veckans sista träningspass i källaren och kan konstatera att jag fick ihop drygt 30 mil under veckan. Det är kanon med tanke på att jag varit förkyld lite till och från i fyra veckor, men nu verkar det gå bra igen.   Såhär s...

Av SimmaCyklaSpring - Lördag 16 mars 13:08

Efter att ha kunnat träna i 18 veckor åkte jag på en förkylning som spökade i flera veckor. Nu har jag i alla fall cyklat på bra nere i källaren denna vecka vilket känns bra. När det är sådant väder som det är idag är jag riktigt glad att kunna cy...

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards