Alla inlägg den 5 juni 2015

Av SimmaCyklaSpring - 5 juni 2015 17:55

Vi passa på att ströva runt lite i Motala innan nummerlappsutdelningen. Det här blir väl det närmaste Vätternrundan jag kommer i år.

Detta är ett monument över ett av Sveriges största byggnadsprojekt genom tiderna. Den nitton mil långa Göta kanal.

Nu har Lena hämtat ut sin nummerlapp, startnummer 24 och startgrupp ett vilket betyder start kl 08.00 i morgon.

Många funktionärer för att kolla att Lena fått rätt nummerlapp.

Lena och Evelina ser vi här för ändring av starttid. Det gick bra, nu är Evelinas och Lisas starttider samma som för Lena. Blir ett tufft gäng som drar iväg kl åtta i morgon.

Jag får fortsätta att vara serviceman. Nu är två nya slang och däck påsatta åt Lena. Nu är allt fixat på den fronten, nu hänger resten på motorn. Den verkar vara i bra trim så det skall nog gå bra.
Det var allt från Motala just nu.

Av SimmaCyklaSpring - 5 juni 2015 06:49

Här bär det av mot Motala och Tjejvättern. Själv lämnar jag cykeln hemma och struntar i söndagens Halvvättern, men Lena är laddad inför Tjejvättern så den här gången får jag nöja mig med att supporta. Det skall bli skoj det med. Kommer fler rapporter så småningom. 

Hej så länge.

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards