Direktlänk till inlägg 21 juni 2015

Solskensrunda

Av SimmaCyklaSpring - 21 juni 2015 18:45

Idag fick jag Lisa med mig på en tur. Nu har vi passerat Bispbergshyttan i strålande solsken. Tur att vi inte tog en morgontur, för då var det inget vidare väder.


Nu har vi passerat Dalahusby och är nästan på samma ställe som där jag tog första bilden.


Vi turades om att dra varannan km.


Nu är vi hemma och pustar ut igen.

 
 
Ingen bild

Lisa

22 juni 2015 10:56

Fin tur! Men tror du körde för hårt med mig, halsont idag..

 
Ingen bild

Kalle S

22 juni 2015 12:46

Ajaj, det var inte bra. Hoppas du inte fått min sjuka bara.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SimmaCyklaSpring - Torsdag 21 mars 15:21

Idag tog Lena o jag till att börja med en promenad vid Hundfjället.  Johan, Inez, Lisa och Ally tog några vändor i slalombacken.  Här bär de iväg i stora liften.  Efter ett tag satte jag igång att grilla korv.  Lena håller koll...

Av SimmaCyklaSpring - Onsdag 20 mars 15:28

Idag skulle vi till en stuga på fjället, här är jag och Ally före avfärd.  Inez och Lena har tagit plats på skotertaxin för fjällturen.  Lisa och Johan åkte skidor så vi blev fotade när vi hann ikapp dem.  Nu är vi framme. Sista bit...

Av SimmaCyklaSpring - Tisdag 19 mars 16:27

  Tidigt i morse for jag och Lena mot Sälen. Nu är vi vid Pyramidbageriet i Dala-Järna. Där fyller vi på brödförrådet.  Sen stod det inte på förrän vi var vid fiket i Vansbro.  Mycket gott finns det att välja på där.  Kaffe och sm...

Av SimmaCyklaSpring - Söndag 17 mars 13:40

Nu har jag kört veckans sista träningspass i källaren och kan konstatera att jag fick ihop drygt 30 mil under veckan. Det är kanon med tanke på att jag varit förkyld lite till och från i fyra veckor, men nu verkar det gå bra igen.   Såhär s...

Av SimmaCyklaSpring - Lördag 16 mars 13:08

Efter att ha kunnat träna i 18 veckor åkte jag på en förkylning som spökade i flera veckor. Nu har jag i alla fall cyklat på bra nere i källaren denna vecka vilket känns bra. När det är sådant väder som det är idag är jag riktigt glad att kunna cy...

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards