Alla inlägg den 26 maj 2016

Av SimmaCyklaSpring - 26 maj 2016 14:19

Ja då var det dags för en förkylning. Tog det lugnt en hel vecka efter Billingeracet förståndig som jag är. Cyklade en liten tur i måndags och allt kändes bra. Men igår kände jag mig lite småförkyld på morgonen men inte värre än att jag mitt på dagen tänkte, det kan nog bli en tur till kvällen. Men det blev ej så. Klippte gräset istället för det var ju utlovat regn i två dagar så kan jag inte klippa gräset förrän till helgen skulle det bli alldeles för långt. När jag sedan la mig kände jag mig inte alls pigg. När jag sedan vakna var jag riktigt "grisförkyld". Bara att vara hemma från jobbet. Om inte det vore nog så har vi blivit utan vatten också. Undrar om det är något som går. Såg att Henrik Öijer var förkyld för ett par dagar sedan, också han var utan vatten. Kom på att jag fyllde en sportflaska med vatten igår, den stod i garaget och var halvfylld fortfarande så nu skall jag värma mig en kopp Te. Nu börjar även "Girot" på TV så det är bara att slå sig ner i finfåtöljen och kolla. Ha det så bra, det har inte jag. Men vad gör det. En förkylning går ju över. Halloj så länge!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards