Alla inlägg den 21 juni 2016

Av SimmaCyklaSpring - 21 juni 2016 20:20

Johan och jag bestämde oss redan igår för en MTB-runda idag. Johan for från Gustafs och jag från Säter. När vi möttes blev det sedvanlig startbild. Sen bar det av.


Efter att kört kraftledningen passerade vi golfbanan och har här Ljustern i bakgrunden.


Nu är vi framme vid Abborrtjärn, dit kommer man inte utvilad. Riktigt drygt över berget.


Men det är värt besväret, fint som synes.


Lite varmare i vattnet hade Johan kanske tagit ett dopp.


Nej, här kan vi inte stå. Bara att ge sig iväg igen. Men en skön och välbehövlig paus var det.


Efter att ha passerat höjden igen och tagit oss ner till Dalkarsnäs for vi via Bispberg och Mårtensgård till Solvarbo där våra vägar skildes. Johan mot Gustafs och jag mot Säter. Riktigt mör när jag kom hem, så skall det vara när man är ute och far i skogen med "mågämnet" sitt. Hej o hå. Vi hörs!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards