Alla inlägg den 21 juli 2016

Av SimmaCyklaSpring - 21 juli 2016 12:22

På söndag är det dags för lopp i Norberg, då passar det väl bra att idag köra en lugn runda med ett par snabba varv i Djupdalen. Det tror jag sitter bra som uppladdning.


Erik tog bilen och for till Djupdalen för att kunna fota lite, här har jag precis startat på första varvet av två på banan som är 3,6 km. Långa banan orkar jag ju inte cykla uppför backarna så då är det bättre att jag tar korta.


Det var en riktigt härlig dag att vara ute i. Det är fint i Djupdalen. Nu är första varvet avklarat och det tog 11,18. Intressant att se om nästa kan gå lite fortare.


Nu är jag snart i mål på andra varvet vilket tog 10,56. Inte illa. Med det är jag riktigt nöjd och ett tredje varv känns inte aktuellt just nu.


Nu rullar jag bort mot Mårtensgård utan att förta mig, måste lära mig att det går att cykla utan att behöva köra livet ur mig varje gång.


Mycket fina omgivningar på nära håll, bara att njuta.


Efter att ha passerat både Solvarbo och Gustafs är jag nu på väg hem genom Dammsjöskogen, ja vad säger man, kan man ha det bättre. Det kändes riktigt bra hela turen och nu blir det vila i två dagar före Engelbrektsturen på söndag. Hur det går får vi återkomma till men jag hoppas det skall gå bra och en tid mellan 3,45 - fyra timmar låter rimligt. Hej så länge!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards