Alla inlägg den 11 oktober 2016

Av SimmaCyklaSpring - 11 oktober 2016 19:57

Efter nästan en veckas uppehåll var det dags igen. Skall jag vara ärlig, och det ska jag väl, så var jag alldeles för dåligt klädd förra onsdagen när jag cyklade. Kändes så varmt och skönt när jag skulle iväg. Hade bara sommarskorna vilket var alldeles för kallt. Sista biten var det nollgradigt och efter tre och en halv timmes cykling är man ganska frusen. I alla fall jag. Det gjorde att jag blev halvkrasslig men nu känns det bra igen så det var dags för en tur. Vinterjackan och vinterkängorna är på, bara att gasa.


Behövde röra på benen för igår gjorde jag något som jag väl aldrig gjort förut. Lisa och Johan tog med mig och Lena till gymmet, kan ni tänka er. Nog för jag visste att jag är svag men jäklar vad svag jag är i benen. Jag orkar cykla i tio timmar och då kan man ju tycka att man borde vara stark i benen men icke. Jag är kanonsvag. Men det skall bli ändring på det nu. Förhoppningsvis blir det regelbundna besök på gymmet så då kanske vi får se lite resultat framåt våren om jag orkar lite bättre på cykeln i motluten. Ja, sämre lär det ju inte kunna bli. Hej så länge!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards