Direktlänk till inlägg 31 juli 2018

En förstörd dag som blev bra

Av SimmaCyklaSpring - 31 juli 2018 19:52

Hade tänkt träna på morgonen men vaknade inte förrän kvart över åtta, och så var den dan förstörd. Men när sedan Erik skulle ta en runda på eftermiddagen blev jag sugen att hänga på, så här står vi.


Vi drog iväg mot Borlänge och är nu på väg in i Aspeboda där jag fått stått och väntat på Erik ett tag. Nejdå, jag hade inte åkt ifrån honom. Det var bara det att han fick in något som surra i hjälmen och det är ju inget vidare. Han stannade för en sekund för att förvissa sig om att det inte var en geting som var på besök.


Efter 5,5 mil ungefär var vi vid Torsång där vi stannade för en kopp kaffe.


Det stod inte på förrän kaffet var urdrucket så vi fortsatte vår färd.


Efter att ha rundat Vika är vi nu i Fäggeby och tar då närmaste vägen hem. Ja det blev ju en alla tiders fin runda så det blev ju en riktigt bra dag till slut trots allt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SimmaCyklaSpring - Torsdag 21 mars 15:21

Idag tog Lena o jag till att börja med en promenad vid Hundfjället.  Johan, Inez, Lisa och Ally tog några vändor i slalombacken.  Här bär de iväg i stora liften.  Efter ett tag satte jag igång att grilla korv.  Lena håller koll...

Av SimmaCyklaSpring - Onsdag 20 mars 15:28

Idag skulle vi till en stuga på fjället, här är jag och Ally före avfärd.  Inez och Lena har tagit plats på skotertaxin för fjällturen.  Lisa och Johan åkte skidor så vi blev fotade när vi hann ikapp dem.  Nu är vi framme. Sista bit...

Av SimmaCyklaSpring - Tisdag 19 mars 16:27

  Tidigt i morse for jag och Lena mot Sälen. Nu är vi vid Pyramidbageriet i Dala-Järna. Där fyller vi på brödförrådet.  Sen stod det inte på förrän vi var vid fiket i Vansbro.  Mycket gott finns det att välja på där.  Kaffe och sm...

Av SimmaCyklaSpring - Söndag 17 mars 13:40

Nu har jag kört veckans sista träningspass i källaren och kan konstatera att jag fick ihop drygt 30 mil under veckan. Det är kanon med tanke på att jag varit förkyld lite till och från i fyra veckor, men nu verkar det gå bra igen.   Såhär s...

Av SimmaCyklaSpring - Lördag 16 mars 13:08

Efter att ha kunnat träna i 18 veckor åkte jag på en förkylning som spökade i flera veckor. Nu har jag i alla fall cyklat på bra nere i källaren denna vecka vilket känns bra. När det är sådant väder som det är idag är jag riktigt glad att kunna cy...

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards