Alla inlägg den 9 augusti 2018

Av SimmaCyklaSpring - 9 augusti 2018 16:56

Då börjar det närma sig Cykelvasan. Årets support består av Lisa, Ally och Johan. Då skall det väl gå bra för mig. Nu är vi i Vansbro för att ta en fika på Dalarnas bästa fik.

Alltid lika svårt att välja. Men gott är det oavsett vad man väljer.

Som synes finns det en del att välja på.

Nu lämnar vi fiket och far vidare till Sälen.

Nu passerar vi startområdet där jag skall stå på lördagmorgon och lämna kl 09.00 för min färd ner till Mora.

Nu skall jag ta mig en liten provtur i Sälen. Hade sån tur så jag fick mina slipade sportglasögon i går eftermiddag. Nu slipper jag krångla med linser om det här blir bra.

For ner till Lindvallen där det är en massa utställare.

Passade också på att hämta ut nummerlappen.

När jag for hem igen surrade det till i hjälmen och jag hann knapppt blinka förrän jag var getingstucken. Ajaj, inte bra. Jag är så känslig för getingstick men tack o lov har jag fått medicin för det. Har den visserligen i stugan dit jag nu hade sju km. Men nu har jag tagit en dos och hoppas att jag inte skall bli lika dålig som senast. Det var i oktober förra året på Mallis.

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards