Alla inlägg den 6 december 2018

Av SimmaCyklaSpring - 6 december 2018 17:24

I dag begav jag mig ner i källaren och skulle ta en tur på trainern. Kör ju på ett system som heter Zwift där det finns en hel del banor att välja på. Tänkte ta en riktig höjdarbana som heter "Road to Sky" men så blev det inte. Tyckte att jag valde den så jag började köra. Skall vara ungefär sju km fram till berget men tydligen hade jag valt fel bana så det får bli en bergstur en annan gång. Tur att jag hitta hem i alla fall. Blev i alla fall 35 km på en timme vilket fick räcka.

För övrigt kan man ju på allvar börja fundera på hur det skall gå i regeringsbildandet. Moderaterna och KD har ju lagt ett budgetförslag som är anpassat efter SD vilket gör att SD kommer att stödja denna budget. Om nu Liberalerna och Centern lägger ner sina röster, vilket vore bedrövligt, kan det bli så att Stefan Löfven får regera utifrån en högerkonservativ budget. Det är rent ut sagt skandal hur det kan gå till. Först röstar Centern och Liberalerna bort Stefan Löfven som statsminister, sedan röstar de nej till Ulf Kristersson som statsminister. Hur fasiken skall de ha det kan man undra. Jag kan inte veta när de inte verkar veta själva. Blir intressant den närmsta veckan. Vi får dock inte tappa sugen, världen är redan full utav tappade sugar.

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards