Alla inlägg den 8 januari 2019

Av SimmaCyklaSpring - 8 januari 2019 17:25

Finns mycket att göra i Stockholm så det finns ingen anledning att jäkta hem. Söndagen började med en förmiddagsfika på Roy Fares fik Mr Cake.

Aj aj vilka godsaker.

Det fick bli en syltfylld saffransmunk.

Det var nog bland det godaste jag någonsin ätit. Kan rekommenderas.

På eftermiddagen stack Erik och jag och kollade på ishockey mellan AIK och Karlskrona.

Dags för nedsläpp. Skoj att se då Jens Jakobs som vi känner har hoppat in och spelat några matcher för AIK. Jens bror Jeff är med och tränar laget vilket han tydligen gör bra. AIK vann matchen så det var ju skoj.

Här sitter vi och har det bra och kollar på matchen.

I pausen när vi köpte kaffe kom en supporter i AIK-tröja med Jens namn på ryggen. Skoj med riktiga supporters som uppskattar riktiga lirare.

Igår på kvällen blev det ett pass på Eriks trainer. Inte den nya. Den vågar jag mig inte på.

En timme kändes bra.

Idag var jag iväg och fick massage hos en naprapat. Gäller att hålla den gamla kroppen i trim. Är på väg mot Thorildsplan.

På eftermiddagen gjorde jag ett arbetsplatsbesök och hälsade på lite gamla arbetskamrater. Gamla o gamla. I det här fallet var det ju jag som var den gamla. Men det har jag ju nästan glömt bort.

Tog sedan en promenad till Mr Cake igen.

Blev en munk idag igen.

Samt några små bröd till kvällen. Erik skall väl få något gott han också bara han kommer hem från jobbet. Vad vi sedan hittar på vet jag ej. Ej heller hur länge jag blir kvar i Stockholm. Här går det ingen nöd på mig. Tjohej.

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards