Alla inlägg den 21 januari 2019

Av SimmaCyklaSpring - 21 januari 2019 10:50

Av rubriken att döma kan man ju tro att jag blivit sjuk. Så är det tack och lov inte. Det är bara det att här sitter jag lyckligt ovetande om vilket drygt intervallpass jag strax skall påbörja. Är ju ansluten till ett system som heter Zwift. Där finns en massa pass man kan vara med på som baseras på sin egen förmåga.

Här är resultatet på mitt "kräkpass". Under passet kommer det upp vilken kadens man skall hålla, då ställer rätt watt in sig automatiskt. Här kan man se att det var tre längre intervaller. På slutet ser man tio 30-sekundersintervaller uppdelade i två set. En timme tog hela passet och så här efteråt känns det som en bra start på veckan.

Att jag nu är trött så jag kan kräkas är väl inte så konstigt efter detta pass.

Rubrik i Aftonbladet i dag. Man kan undra varför.

Ja är det så konstigt. De som förlorar brukar vara besvikna. 


Med det valresultat som blev hade det behövts en trollkarl för att få till en regering som ingen hade varit missnöjd med. Mig veterligen finns det inga sådana att tillgå. Då får vi nöja oss med Stefan Löfven och jag tycker han har gjort det riktigt bra.

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards