Alla inlägg den 9 februari 2019

Av SimmaCyklaSpring - 9 februari 2019 15:16

Nu har det snart gått en vecka igen och det fortsätter gå bra med cykelträningen. Visserligen bara inomhus än så länge men i onsdags var jag i alla fall ut i det fina vädret och åkte spark en timme. Lena var med och nu har vi inte långt hem.

Åkte Billingeracet i Skövde för tre år sedan och det var det jobbigaste lopp jag varit med på. Men nu börjar det bli dags att vara med igen.

Så i dag när anmälan öppnade såg jag till att anmäla mig. Först i H 60 att anmäla mig. Jag lär inte vara först i mål. Nej det är både långt och drygt så där är jag glad om jag bara orkar ta mig i mål. Senast tog det nästan fem timmar så det är en tuff utmaning som väntar.

I morse var det dags för veckans långpass. Här står jag i startfållan innan det bär av.

2.40 senare var tio mil körda och jag var nöjd över att åter orkat tio mil.

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards