Alla inlägg den 16 april 2016

Av SimmaCyklaSpring - 16 april 2016 19:14

Har inte känt mig hundra på några dagar så träningen har fått vara. Har fått undan en hel del i trädgården istället och det känns bra. Men idag tyckte Lena att jag skulle träna igen, ja hon tyckte att jag var så grinig. Det brukar gå över om jag tränar så det var väl bara att lyda för husfridens skull. Ringde till Johan och fråga om de hade tänkt cykla idag. Jodå, framåt fyra. Så blev det och här står jag i startgroparna.


Vi möttes i Solvarbo och sedan blev det lite planlöst farande i skogarna kring Dammsjön och Mossbysjön.Riktigt härligt var det och efter en och en halv timme ungefär tog vi en liten godispaus med Mossbysjön i bakgrunden. När vi sedan kom ner till Solvarbo skildes våra vägar igen. Jag for mot Säter och de mot Gustafs. En fin tur blev det och imorgon blir det kojdag för det ser ut att bli regn hela dagen. Men sysslolös för det blir jag inte. Satte igång en deg idag så lite att grädda har jag imorgon. Hej så länge!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards