Direktlänk till inlägg 29 maj 2013

Kvällens backpass avklarat!

Av SimmaCyklaSpring - 29 maj 2013 21:50

Ikväll var det Peter som ansvarade för träningen och han tyckte det var dags för backträning. Upplägget var fördelat så att det blev fyra set, med två intervaller i varje set och sen vila i ca 2 min. Varje set blev 1 km. Vi sprang alltså 8 ggr uppför och 8 ggr utför. 

Det blev en omvänd intervall då vi startade på toppen och vände längst ner för att springa upp igen. Det var riktigt jobbigt, så alla var nöjda när vi var klara.

Idag hade Sara lurat med sig sin systers man Tobias. Hoppas du kommer fler gånger!

 

Ståendes: Tobias, Ann, Peter, Pär, Bachir

Sittandes: Sara och Daniel och Ingemar är fotograf.


 

Här pustar dom ut efter dom hårda intervallerna.


Det var allt för ikväll!

Vila benen nu så dom är pigga till ett pass på lördag!


Tjingeling 

 
 
Ingen bild

peter

29 maj 2013 22:11

Ja, det var riktigt jobbigt, så i morgon har nog benen synpunkter på kvällens övning:) Ett intervallpass man knappast gör på egen hand-så stort tack till alla som kom!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SimmaCyklaSpring - Torsdag 11 april 14:07

Efter att ha cyklat inne hela vintern var det till slut dags att byta kedja på racern. Visserligen satte jag ner den i källaren igen för det blir att köra MTB nu till att börja med när jag börjar med utecykling.   Har även köpt ett par watt...

Av SimmaCyklaSpring - Lördag 6 april 15:20

Ja här är det full fart så jag kommer mig knappt för att skriva. Mycket källarcykling har det blivit. Nu är jag redo för ett av vinterns många pass.   Fick "låna" två av barnbarnen ett par dagar, och nätter. Här är det sängdags och sagoläsn...

Av SimmaCyklaSpring - Torsdag 21 mars 15:21

Idag tog Lena o jag till att börja med en promenad vid Hundfjället.  Johan, Inez, Lisa och Ally tog några vändor i slalombacken.  Här bär de iväg i stora liften.  Efter ett tag satte jag igång att grilla korv.  Lena håller koll...

Av SimmaCyklaSpring - Onsdag 20 mars 15:28

Idag skulle vi till en stuga på fjället, här är jag och Ally före avfärd.  Inez och Lena har tagit plats på skotertaxin för fjällturen.  Lisa och Johan åkte skidor så vi blev fotade när vi hann ikapp dem.  Nu är vi framme. Sista bit...

Av SimmaCyklaSpring - Tisdag 19 mars 16:27

  Tidigt i morse for jag och Lena mot Sälen. Nu är vi vid Pyramidbageriet i Dala-Järna. Där fyller vi på brödförrådet.  Sen stod det inte på förrän vi var vid fiket i Vansbro.  Mycket gott finns det att välja på där.  Kaffe och sm...

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards