Direktlänk till inlägg 19 oktober 2013

Från värme till kyla på en vecka.

Av SimmaCyklaSpring - 19 oktober 2013 15:09

Har ju nyss lagt in bilder från ett varmt mallis så nu är det dags för några bilder om hur det närmaste halvåret kommer att se ut. Snön kom ju som vanligt helt oväntat, men det får inte hindra mig från att ta en tur på cykeln. Drog iväg i det härliga vädret och hamnade återigen på stigar jag aldrig kört förut. Blev en tur uppåt Silvberg och dammsjöskogen.


Lite besvärligt var det bitvis så det passa bra att stanna o fota lite.


Men jäkligt fint var det. Här kan vi se en skymt av Dammsjön.


Gällde att ta det lite försiktigt emellanåt. Står nog inte på förrän dubbdäcken åker på.


Nej på med kompassen och kör.


Vi hörs o syns, ha det så bra, det har jag. 

 
 
Ingen bild

Erik

20 oktober 2013 02:06

Fina bilder! Kör försiktigt i snön. Kram

 
Ingen bild

Lisa

20 oktober 2013 13:45

Den där turen vill jag med på någongång!! Fina bilder!

 
Ingen bild

maria h

20 oktober 2013 18:24

fina bilder. Du är modig du som fortsätter att cykla trots så många vurpor.

 
Ingen bild

Kalle

20 oktober 2013 19:32

Tack du Erik o kram på dig du!

Lisa du må tro att jag har många turer som snurrar i skallen. Bitar av den här turen var riktigt bra. Bitvis var det riktigt besvärligt. Men jag ska göra i ordning några riktigt fina turer som vi skall ta.

Jadu Maria, Lena är inte så glad över mina turer. Men jag har lovat att ta det lite försiktigt. Vi får se hur länge det går.

 
Ingen bild

Mattias

21 oktober 2013 10:41

Hej Kalle!
Funkar det att springa längskraftledningen? Finns det någon stig?

 
Ingen bild

Kalle

21 oktober 2013 16:58

Tjena Mattias. Bitvis går det så bra så det går att cykla, men bitvis är det så dåligt då det inte är någon stig alls. Men jag skall fortsätta utforska området för det är ju jäkligt fint där i krokarna.

 
Ingen bild

Johan

21 oktober 2013 22:00

Oj vad fint :) det är oslagbart vackert ute denna årstid med frost och bitvis snö! Som Lisa skrev får vi köra ett pass snart.
Ha de

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SimmaCyklaSpring - Söndag 17 mars 13:40

Nu har jag kört veckans sista träningspass i källaren och kan konstatera att jag fick ihop drygt 30 mil under veckan. Det är kanon med tanke på att jag varit förkyld lite till och från i fyra veckor, men nu verkar det gå bra igen.   Såhär s...

Av SimmaCyklaSpring - Lördag 16 mars 13:08

Efter att ha kunnat träna i 18 veckor åkte jag på en förkylning som spökade i flera veckor. Nu har jag i alla fall cyklat på bra nere i källaren denna vecka vilket känns bra. När det är sådant väder som det är idag är jag riktigt glad att kunna cy...

Av SimmaCyklaSpring - Lördag 9 mars 09:08

Ja nu är vi i Stockholm ett par dagar. Vi började vår vistelse med att träffa en kär gammal bekant till mig som jag lärt känna genom mitt arbete. Det är Birgitta här till höger i bild som bor i Stockholm. Första gången vi träffades är faktiskt bra...

Av SimmaCyklaSpring - Fredag 1 mars 09:39

Ja det var länge sedan jag skrev på bloggen. Senaste inlägget var den 16 septemer ifjol. Då hade vi precis kommit hem från en vända i norr med husvagnen. Jag var rejält förkyld då och det blev lite stiltje på det mesta. Orken tröt helt enkelt. Har ...

Av SimmaCyklaSpring - 16 september 2023 10:36

Ja nu har vi varit ute på en riktig långrunda. Vi for i lördagsmorse och efter 53 mil var vi vid Nordmalings Camping. Där övernattade vi innan vi for vidare.   Vi stannade till i Umeå och besökte platsen där K4 låg när jag var i det militär...

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards