Alla inlägg den 30 december 2013

Av SimmaCyklaSpring - 30 december 2013 13:29

Ja idag blev det en riktigt härlig runda i solskenet.


Vi börjar som vanligt med en bild på mig o Steven före avfärd.


Vi hann bara bort till Solvarbo så var solen framme.


Minus tre grader och solsken, härligt härligt.


Nu passerar vi Dalälven i Gustafs.


I Stora Skedvi har de fört julfirandet till nya höjder. Det sitter en julgran upphissad i en kran.


När vi kört tre mil stannade vi vid ett fik. Klockan var bara halv elva och enligt skylten är det fika kl 11. Vi hade dock lite eget med oss som vi läskade oss med. De kan då inte hinna servera många lunch om den serveras den tiden som skylten visar.


Här är kartan på dagens tur. Det är bra att man kan kolla när man kommit hem vart man varit. Steven har alltid vägar på gång där jag aldrig varit förut. Det är skoj.


Lägger väl in höjdprofilen också. Blev 550 höjdmetrar på våra 65 km. Drygt tre timmar tog det. Jag trodde att det skulle bli årets sista runda.


Men innan vi skildes åt besämde vi att det blir en tur imorgon också. Så den som vill är välkommen att hänga på. Avfärd kl 09.00 hemifrån mig i vanlig ordning.


Vi ses, tack o hej.

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards