Direktlänk till inlägg 25 juni 2018

Semestercykling i Gustafsskogen med Lisa

Av SimmaCyklaSpring - 25 juni 2018 19:16

I dag är första dagen på min sista semestervecka någonsin. Vad passar väl då bättre än att grädda lite surdegsbröd och sen ta en cykeltur med Lisa.


Nu är jag redo att dra till Gustafs och hämta upp Lisa.


Så här fint var det på åkrarna mellan Solvarbo och Gustafs.


När jag kom dit var Lisa färdig att fara. Jag gjorde ett kort stopp för att ta en bild bara. Sen bar det av.


Det är fint att köra lite MTB på dessa stigar och småvägar. Liknar cykelvasaterrängen.


Här går det undan vill jag lova.


En fin tur blev det och det blev en fin start på min första semesterdag på min sista semestervecka. Nu skall det bli åka av vill jag lova.

 
 
Ingen bild

Karin Hällbo

28 juni 2018 21:31

Hallå där. Jag har hört att du har passat på att gå i pension medans jag är hemma. Men så lätt slipper du mig inte, rätt va det är så promenerar jag förbi i hopp om en kopp kaffe :) Hoppas att pensioneringen är bra och att du får spendera mycket tid med familjen och på cykeln :)

 
Ingen bild

Kalle S.

29 juni 2018 09:54

Tjena Karin. Bra att du har koll på mig. Men inte har jag gått i pension än, nädå. Bara semester den här veckan. Vore ju synd att inte få semester sista året jag jobbar. Pensionär blir jag inte förrän på söndag. Hoppas det inte dröjer för länge bara tills du kommer och hälsar på. Kaffe och hembakad bulle får du, det vet du. Du är alltid välkommen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SimmaCyklaSpring - Söndag 17 mars 13:40

Nu har jag kört veckans sista träningspass i källaren och kan konstatera att jag fick ihop drygt 30 mil under veckan. Det är kanon med tanke på att jag varit förkyld lite till och från i fyra veckor, men nu verkar det gå bra igen.   Såhär s...

Av SimmaCyklaSpring - Lördag 16 mars 13:08

Efter att ha kunnat träna i 18 veckor åkte jag på en förkylning som spökade i flera veckor. Nu har jag i alla fall cyklat på bra nere i källaren denna vecka vilket känns bra. När det är sådant väder som det är idag är jag riktigt glad att kunna cy...

Av SimmaCyklaSpring - Lördag 9 mars 09:08

Ja nu är vi i Stockholm ett par dagar. Vi började vår vistelse med att träffa en kär gammal bekant till mig som jag lärt känna genom mitt arbete. Det är Birgitta här till höger i bild som bor i Stockholm. Första gången vi träffades är faktiskt bra...

Av SimmaCyklaSpring - Fredag 1 mars 09:39

Ja det var länge sedan jag skrev på bloggen. Senaste inlägget var den 16 septemer ifjol. Då hade vi precis kommit hem från en vända i norr med husvagnen. Jag var rejält förkyld då och det blev lite stiltje på det mesta. Orken tröt helt enkelt. Har ...

Av SimmaCyklaSpring - 16 september 2023 10:36

Ja nu har vi varit ute på en riktig långrunda. Vi for i lördagsmorse och efter 53 mil var vi vid Nordmalings Camping. Där övernattade vi innan vi for vidare.   Vi stannade till i Umeå och besökte platsen där K4 låg när jag var i det militär...

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards