Direktlänk till inlägg 8 september 2012

Löpning när den är som bäst!

Av SimmaCyklaSpring - 8 september 2012 12:32

Ja idag blev det verkligen bra. Jag brukar ju skriva att våra turer går att förkorta och förlänga alltefter behag. Så blev det idag. Vi blev ett rejält gäng som ställde upp för fotografering innan det bar av.


 

Mattias, Nina, Malin och Jessica på knä. Övriga är, Ingemar, Ann, Anna, Lisa, Johan och Per.


 

Jag vill ju också vara med på bild så här är jag.


 

Vi drog iväg förbi Sågen och vidare mot badplatsen. Hade någon velat springa sju km hade dom kunnat svängt upp vid badet, men idag ville alla mer än så.


 

Det är fint i solskenet med Ljustern i bakgrunden.


 

Sådär, nu är vi i Dalkarsnäs och Malin, Nina och Anna fortsätter vägen runt Ljustern. Tar man då av över golfen blir det elva km.


 

Övriga körde förbi Lerviken och Gessån och tog sedan in Laggarbovägen.


 

Efter den vägen finns en fin rastplats där vi tog igen oss en kort stund.


 

Det blev sedan lite stiglöpning upp till vägen som går förbi Lodstöparbo. Här kommer Mattias i full fart.


 

Johan dyker upp strax bakom.


 

Lisa och Jessica kommer här.


 

Sådär, då är alla med. Här ser vi Ingemar, Ann och Per.


 

Nu har vi kommit fram till Lodstöparbo och Lisa och Jessica passar på att njuta av utsikten.


 

Här kör vi stigen som leder ner till Jönshytteån.


 

När vi kom ner till vägen tog Mattias och Per höger för dom ville få några kilometer till. Vi övriga tog vägen över golfen och hade precis 20 km när vi var tillbaka. 


En riktigt fin tur blev det och det kändes som alla var nöjda med dagen. Dom som orkar och vill ses på onsdag igen. Ha det så bra till dess. Tjingeling!




 
 
Ingen bild

Jessica

8 september 2012 13:58

Å en så skön tur! Riktigt bra start på dagen! Bra kämpat alla

 
Ingen bild

Erik

8 september 2012 14:04

Vilken härlig runda! Fina bilder! Speciellt den på dig pappa. :)

 
Ingen bild

Lisa

8 september 2012 20:16

Bättre än så här kan de väl inte bli!;) tack för idag:)

 
Ingen bild

Maria H

8 september 2012 21:03

Guuud vad skönt det såg ut. Nästa lördag är jag med! Hoppas vi blir lika många då!!

 
Ingen bild

Johan

9 september 2012 10:42

Härligt att se så många bilder i bloggen. Dom talar för sig själva hur trevliga turer vi har tillsammans! :)

 
Ingen bild

Lisa Sandberg

10 september 2012 14:33

Gud så fin runda! Den måste vi springa någon mer gång så jag får vara med :)

 
Ingen bild

Kalle

10 september 2012 17:33

Jajamen Lisa. Den där kan vara värd att ta fler gånger. Krya på dig nu från förkylningen så vi kan ses på onsdag eller lördag.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SimmaCyklaSpring - Torsdag 21 mars 15:21

Idag tog Lena o jag till att börja med en promenad vid Hundfjället.  Johan, Inez, Lisa och Ally tog några vändor i slalombacken.  Här bär de iväg i stora liften.  Efter ett tag satte jag igång att grilla korv.  Lena håller koll...

Av SimmaCyklaSpring - Onsdag 20 mars 15:28

Idag skulle vi till en stuga på fjället, här är jag och Ally före avfärd.  Inez och Lena har tagit plats på skotertaxin för fjällturen.  Lisa och Johan åkte skidor så vi blev fotade när vi hann ikapp dem.  Nu är vi framme. Sista bit...

Av SimmaCyklaSpring - Tisdag 19 mars 16:27

  Tidigt i morse for jag och Lena mot Sälen. Nu är vi vid Pyramidbageriet i Dala-Järna. Där fyller vi på brödförrådet.  Sen stod det inte på förrän vi var vid fiket i Vansbro.  Mycket gott finns det att välja på där.  Kaffe och sm...

Av SimmaCyklaSpring - Söndag 17 mars 13:40

Nu har jag kört veckans sista träningspass i källaren och kan konstatera att jag fick ihop drygt 30 mil under veckan. Det är kanon med tanke på att jag varit förkyld lite till och från i fyra veckor, men nu verkar det gå bra igen.   Såhär s...

Av SimmaCyklaSpring - Lördag 16 mars 13:08

Efter att ha kunnat träna i 18 veckor åkte jag på en förkylning som spökade i flera veckor. Nu har jag i alla fall cyklat på bra nere i källaren denna vecka vilket känns bra. När det är sådant väder som det är idag är jag riktigt glad att kunna cy...

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards