Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av SimmaCyklaSpring - 12 oktober 2014 20:15

Här står bästa väckarklockan. Har jag deg på gång så vaknar jag tidigt. Nu är det söndagsmorgon och jag gjorde ordning lite deg i fredags. De har stått på trappen sedan dess och nu är det dags för gräddning.


Fyra bröd på Dinkelmjöl och Skrädmjöl. Skrädmjöl är havre som rostats innan det malts. Kan lova att det blev bra så det här skall jag fortsätta exprimentera utifrån. Kör ju mest på fri hand så att säga när jag bakar matbröd.


När bakningen var avklarad slungade jag mig på cykeln för en liten tur. I dag körde jag lite hårdare och passerar här efter en mil i full fart Silvbergs gruva.


Nu hittade jag avtagsvägen som jag missade i går och har nu kört två mil. Då passa det bra att ta en bild när jag ändå var tvungen att kliva av cykeln.


Blev lite fin stigkörning också bland höstlöven. Tre mil blev det och det kändes faktiskt riktigt bra. Man kanske skulle ta och bjuda in till lite MTB-körning på lördag. Om detta får jag återkomma.


Sen drog vi ner till Folkets Hus och kollade på Hallonbåtsflyktingen.


Där behövde vi inte sitta trångt. Det blev inte fler än 13 biobesökare denna kväll. När vi gick ut fick jag höra att de hade annonserat fel tid. Många kom tydligen en timme för sent. Men de som missade i dag får en ny chans på onsdag. Hur den var? jodå, den var helt ok tycker jag.


Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards