Alla inlägg den 1 november 2011

Av SimmaCyklaSpring - 1 november 2011 20:42

Ja det är otroligt vad varmt det är fast vi är inne o november. Idag var det faktiskt tjugonde gemensamma träningspasset för hösten och vi var tio som slöt upp till den.

  Vi som var med var Maria, Lena, en Lisa, Märit, Ingemar, Ann, Frida, Jessica, Anna och så jag själv då. Fast jag är ju i vanlig ordning inte med på bild. Men det ser ni ju också.

Efter sedvanlig uppvärmning blev det lite övningar av olika slag. Det var löpning med höga knän, med raka ben, luta fram lite och höga knän, ja det var övningar av olika slag. Sedan blev det ett par snabba 800 m pass. När dessa var genomförda så var det dags för kvällens huvudövning. Den bestod i att springa ett antal intervaller på ca 400 m. Ja, när det var gjort hade det gått en timme igen och det var dags för nedvarvning.

  Här ser ni övningen med höga knän, det var så mörkt så det var inte lönt att ta några fler bilder.


Nu hoppas jag att vi ses på lördag och att jag då har en kamera med mig som fungerar. Mer om lördagslöpningen kan ni förhoppningsvis läsa på torsdag.

Tjingeling tjingeling, kom och spring. Alla kan vara med i vårt gäng. Kalle. 

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards