Direktlänk till inlägg 10 oktober 2012

En varm cykelrapport!

Av SimmaCyklaSpring - 10 oktober 2012 15:16

Tankte lamna en liten rapport till er darhemma fran oss i varmen. Vi cyklar och har det bra, forutom att jag nu efter fyra dagar verkar ha cyklat fardigt. Forkyld igen, men jag klagar inte, samre dagar har man haft. Vi kliver upp 07.30 och gar der o kakar frukost. ca 09.30 drar vi ivag pa cyklarna. Fikar pa nagot torg i nagon fin liten by. Cyklar vidare och ar hemma ca 16.00 Blir serverade mat kl 18.15 varefter man tar en promenad i varmen och gor sedan kvall. Ja som ni hor sa kan man val knappast ha det battre. Lagger in nagra bilder ockso. Hoppas ni kan lasa fast det fattas en hel del prickar.


 

Fyller pa vattenflakorna infor turen.


 

Fina led skall det vara, Lena i rott cyklar har bredvid Anna-Lena Grusell, bordig fran Sater.


 

Jag och Lena har gatt i kloster pa berget Randa.


 

Har ar vi pa marknad pa torget i Porreres dar vi nyss tagit en kopp kaffe.


 

I Sa Rapita intar vi en Spansk omelett med havet framfor oss. Nu har vi fyra mil hem. Dagens tur blev 90 km. Det var alltsa pa tisdagen. Idag onsdag ar jag som sagt inget pigg, strunt samma, samre dagar har man haft. Sa tyck inte synd om mig. Jag onskar ni vore med har.


Hoppas att ni far en fin traning ikvall. Hoppas nagon lagger en kommentar pa bloggen om kvallens pass sa jag far hora hur det gick for er. Vi ses, ha det bra sa lange, det har vi.


Tjingeling fran den onodigt varma varmen, 25 - 30 grader har det vare varje dag.

 
 
Ingen bild

Lisa

10 oktober 2012 20:02

Kul med en uppdatering från Mallis! Fina bilder, ni ser ut att ha det bra:) Jag blir verkligen avis. Vad tråkigt att du blivit förkyld igen:( Krya på dig, hoppas du kan cykla lite mer innan ni far hem. Hälsa!!

 
Ingen bild

Rebecka

10 oktober 2012 21:15

Mysiga bilder. Ha en fortsatt trevlig resa.

 
Ingen bild

Erik

10 oktober 2012 21:37

Fina bilder! Ni ser ut att ha det skönt nere i värmen. Bara att passa på att njuta. Krya på dig! Kram

 
Ingen bild

Maria G

10 oktober 2012 22:37

Åh vad härligt !! Ser ut som ni har det bra !! SKÖNT

 
Ingen bild

maria h

11 oktober 2012 06:52

Gud vad skönt ni verkar ha det! Krya på dig!

 
Ingen bild

Malin

11 oktober 2012 09:32

Vad härligt det ser ut! Hoppas du piggnar på dig så du hinner cykla lite till, annars får du passa på att njuta i värmen!

 
Ingen bild

Kalle

11 oktober 2012 09:38

Har nyss sett nar grupperna stack ut pa dagens turer. Jag skall nu ta en kopp kaffe pa Bar Bahia. Tack for alla halsningar. Ses pa onsdag.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SimmaCyklaSpring - Torsdag 11 april 14:07

Efter att ha cyklat inne hela vintern var det till slut dags att byta kedja på racern. Visserligen satte jag ner den i källaren igen för det blir att köra MTB nu till att börja med när jag börjar med utecykling.   Har även köpt ett par watt...

Av SimmaCyklaSpring - Lördag 6 april 15:20

Ja här är det full fart så jag kommer mig knappt för att skriva. Mycket källarcykling har det blivit. Nu är jag redo för ett av vinterns många pass.   Fick "låna" två av barnbarnen ett par dagar, och nätter. Här är det sängdags och sagoläsn...

Av SimmaCyklaSpring - Torsdag 21 mars 15:21

Idag tog Lena o jag till att börja med en promenad vid Hundfjället.  Johan, Inez, Lisa och Ally tog några vändor i slalombacken.  Här bär de iväg i stora liften.  Efter ett tag satte jag igång att grilla korv.  Lena håller koll...

Av SimmaCyklaSpring - Onsdag 20 mars 15:28

Idag skulle vi till en stuga på fjället, här är jag och Ally före avfärd.  Inez och Lena har tagit plats på skotertaxin för fjällturen.  Lisa och Johan åkte skidor så vi blev fotade när vi hann ikapp dem.  Nu är vi framme. Sista bit...

Av SimmaCyklaSpring - Tisdag 19 mars 16:27

  Tidigt i morse for jag och Lena mot Sälen. Nu är vi vid Pyramidbageriet i Dala-Järna. Där fyller vi på brödförrådet.  Sen stod det inte på förrän vi var vid fiket i Vansbro.  Mycket gott finns det att välja på där.  Kaffe och sm...

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards